Перспективи і концепція розвитку ХЦПО
Основні напрямки розвитку Харківського центру професійної освіти: 1. Обладнання навчально-матеріальної бази сучасними наочними посібниками, технічними засобами навчання, діючими тренажерами. 2. Обладнання додаткових навчальних кабінетів на базі ХЦПО та в структурних підрозділах залізниці (для проведення виробничого навчання). 3. Створення єдиної електронної бази комплексного методичного забезпечення навчального процесу, поповнення бібліотечного фонду новою навчальною літературою, електронними підручниками. 4. Удосконалення організації професійно-теоретичної та професійно-практичної підготовки за рахунок впровадження передових педагогічних технологій, використання мультимедійних ТЗН та їх програмного забезпечення. 5. Розробка навчально-контролюючих комп’ютерних програм, електронних версій підручників та методичних посібників, програм аудіовізуальної підтримки навчального процесу. 6. Організація навчального процесу, самостійної позаурочної роботи педагогічних працівників та слухачів з використанням засобів локальної мережі та мережі Інтернет, електронної бібліотеки залізничника. 7. Забезпечення комфортних умов для проживання і самоосвіти слухачів у навчально-побутовому комплексі, занять фізичною культурою та спортом, організація цікавого і змістовного дозвілля. 8. Ефективна організація виховного процесу, роботи органів самоврядування слухачів з метою всебічного гармонійного розвитку особистості, розкриття здібностей і талантів кожного слухача. 9. Проведення професійної орієнтації серед молоді та учнів загальноосвітніх шкіл з метою популяризації професій залізничного транспорту, виявлення потенційного контингенту слухачів для навчальних закладів залізничного профілю. 10. Співпраця з навчальними закладами області з метою обміну досвідом педагогічних працівників та підвищення їх фахової кваліфікації, педагогічної і психологічної підготовки. 11. Співпраця з галузевими службами та структурними підрозділами залізниці з метою залучення до навчально-виробничого процесу висококваліфікованих фахівців, ефективної організації виробничого навчання та виробничої практики.
|
Головна сторінка >